AKCEPTUJEMY BON TURYSTYCZNY!
Dla komfortu naszych Gości i pominięcie konieczności gwarancji rezerwacji, w przypadku rozliczeń bonami prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją hotelową.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo wszystkie pomieszczenia w hotelu są dezynfekowane i ozonowane. Części wspólne w nocy, a pokoje po każdym wyjeździe Gości.
Pracownicy stosują niezbędne zabezpieczenia.
Działamy zgodnie z procedurami bezpieczeństwa GIS i zapewniamy bezpieczny pobyt dla całej rodziny!
WAŻNA INFORMACJA: DLA BEZPIECZEŃSTWA I KOMFORTU POBYTU NASZYCH GOŚCI ŚNIADANIA ORAZ KOLACJE JAK I POZOSTAŁE ELEMENTY PAKIETU ZOSTANĄ ZORGANIZOWANE ZGODNIE Z WYTYCZNYMI SŁUŻB PAŃSTWOWYCH, W ZWIĄZKU Z TYM ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ZMIAN W HARMONOGRAMIE WIECZORU SYLWESTROWEGO ORAZ ELEMENTACH PAKIETU, ABY JAK NAJLEPIEJ DOSTOSOWAĆ JE DO PANUJĄCYCH WYMAGAŃ
Niniejszy dokument nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego.
Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 21 dni przed przyjazdem, w takim przypadku wpłacona zaliczka zostanie zwrócona w pełnej wartości wpłaty. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży Gościa kosztem anulowania rezerwacji (100% wartości przedpłaty). W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest dokonanie wpłaty zaliczki za pobyt w wysokości 40% wartości rezerwacji (nie mniej niż za pierwszą dobę) za pośrednictwem wybranego systemu płatności online lub przelewem na konto hotelu do 48h po dokonaniu rezerwacji.